Kärt återseende

Det har gått nästan ett och ett halvt år sedan senast, men i dag träffade jag min kusin Gabrielle och hennes pojkvän Kevin igen. Anledningen till att det har dröjt är att de bor i Australien (vilket både är positivt och negativt - det här med att ses väldigt sällan hör definitivt till det negativa). Det var extremt trevligt. Först blev det ett par öl uppe på Kulturhusets tak innan vi blev ivägschasade då vi inte ville betala inträde för att se Nina Ramsby på scen. Istället gick vi till ett sunkhak så sunkigt att jag inte ens tänker berätta vilket, och åt torr plankstek och drack ännu mer öl.

Jag hoppas att kusin Therese och hennes pojkvän Sebbe håller vad de har sagt, för i sådana fall kanske det blir Australien över nyår för min del. Häftigt som bara den. Än så länge bara en dröm, men det kan faktiskt bli verklighet.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0