Plan för eftermiddagen



Det blir inget IKEA för min del i dag. Tiden sprang ifrån mig lite väl fort utan att jag märkte det. Borde den inte gå långsamt om man inte gör någonting? Får ta det någon annan dag i veckan. Istället kan jag ägna den tidiga eftermiddagen åt att fortsätta min garderobsrensning, som jag tröttnade på igår. Och när eftermiddagen börjar gå mot kväll blir det till att åka till Friskis för ett gympapass. Har inte varit så duktig med träningen nu under sommaren, så jag lär väl vara nästintill döende, alternativt medvetslös, när jag kommer därifrån. Men man ska känna att man lever första semesterdagen, så att man inte slappar till för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0