Popaganda



Jag funderar starkt på att köpa biljett till årets upplaga av Popaganda. Mein Gott, så många bra akter som är klara. Det vore nästan kriminellt att inte gå. Dessutom är det ju ett bra sätt att avsluta min semester. En musiköverdos av det slaget att öronen blöder i en vecka efteråt. Och ska man avsluta något så ska man väl göra det med en smäll, för sedan börjar jobbet igen och det ser jag verkligen inte fram emot.

Så nu börjar Operation: Övertalning, för jag lär ju inte hitta så många som vill gå med mig frivilligt (inte för att jag är motbjudande på något sätt, utan för att jag känner få personer som gillar samma musik som jag gillar). Någon som anmäler sig? Snälla. Alternativet är annars att gå med mitt ex (inte det senaste utan det tidigare), och den idén vet jag inte om jag är så tänd på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0