Sambo. Typ.



Det byggs om i korridoren jag sitter i på jobbet. Väggar rivs och nya byggs upp. Jag ska få ett nytt kontor, men tanken var att jag skulle flytta först nästa vecka. Men då flyttkillarna var på palts i dag beslutades det att jag skulle flytta till ett tillfälligt rum redan i dag. Så det blev till att packa ner alla mina saker i flyttkartonger.

Nu kommer jag att dela rum med Martin i åtminstone tre veckors tid innan mitt nya rum är helt inflyttningsklart. Det känns lite konstigt, för jag har ju trots allt suttit alldeles ensam i ett halvår. Helt plötsligt sitter det någon mitt emot en, som man kanske borde vara lite social med åtminstone. Jag har nästan glömt bort hur man är det. Men det ska väl förhoppningsvis inte gå helt åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0