Solbada



Jag hade tänkt att vara uppe med tuppen i dag, men det sket sig. Dock så har jag i alla fall inte försovit mig, och det är ju alltid något.

Dagen bjuder på sol, sol och åter sol. Jag och Marielle ska cykla ner till Långsjön och ligga och steka oss några timmar. Nej mina vänner, det är inte något skämt. Jag cyklar väldigt ogärna, men jag har nog inte så mycket val den här gången. Dock står min lila springare fortfarande i föräldrarhemmet, så jag får nog låna Marielles pojkväns cykel. Förhoppningsvis lyckas jag undvika både sjukhuset och döden.

Jag ser ut som ett spöke då min bleka kropp inte har sett solen sedan förra sommaren, så det är solskyddsfaktor 30 som gäller. Förhoppningsvis bränner jag mig inte. Men jag måste utsätta mig för solen, så att jag i alla fall får lite grundfärg. Annars kommer min kropp att chockas när jag kommer till Teneriffa.

På checklistan i dag:

Vatten
Bok
Ipod
Bikini
Solglajjer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0