I ladan

Det var en mycket trevlig 60- årsfest, även om jag och mina föräldrar lämnade väldigt tidigt. Detta då päronen ville spendera sin sista lediga dag (i morgon) hemma i Stockholm. Men det var trevligt så länge det varade. Jag insåg hur mycket jag har saknat Dräcke och Hedemora.



Stora huset.



Födelsedagsbarnet innan han hunnit svida om till partyoutfiten.



Bonnie med sin bästa vän Björn.



Bonnie ville verkligen ha den där kakbiten, men hon verkade inte förstå att hon var tvungen att gå runt och gå in genom dörren...



Karin var bartender, och jag måste säga att hon har ryckt upp sig från förra gången när det var fest i ladan i Dräcke. Kan i och för sig bero på att hon då endast var 12 år. Nu: Mycket goda drinkar.



Utöver smörgåstårta och ost- och skinkpaj bjöds det även på vanligt tårta. Mycket god.



Jag fick höra om Martin och Absinth- skandalen.Extremt underhållande, och det  var nog klokt av Karin att gömma flaskan så att ingen smakade och upptäckte bluffen.



Björn gör en konstig min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0