Veckoplanering



Den här veckan är fullproppad med diverse aktiviteter för min skull. Jag förstår inte riktigt hur det gick till, och jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med att städa hemma. För om det är något jag måste fixa så är det just städa.

Måndag - I dag har jag inte gjort någonting. Bara slappat och tagit det lugnt, vilket var välbehövligt.
Tisdag - Jag ska träffa M för första gången på många månader. Även om vi har ett förflutet, så är han nu inte mer än bara en vän. Där behöver inte min kärlek oroa sig.
Onsdag - I övermorgon ska jag träffa Helene. Detta innebär förmodligen mat och öl på något trevligt ställe.
Torsdag - Jag har bokat in mig på ettträningspass, men vi får se om jag går på det eller om jag avbokar. Är inte helt pepp för det. Vid 23- snåret väntar jag besök av pojkvännen som jobbar sent.
Fredag - Myskväll med pojkvännen. Om vi gör som vi har sagt blir det bio. Om det finns något som vi kan enas om att se. Jag vill inte se Transformers 2.
Lördag - Spenderar förmodligen förmiddagen med pojkvännen. På kvällen blir det utgång med Helene och Sussie. Planen är Golden Hits, vilket var extremt längesen för min del.
Söndag - Funderar på att träna på eftermiddagen. Vi får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0