You get confused and then you fade away

Jag lyssnar på Anna Ternheims fantastiska Broder Daniel- cover, och gråter en skvätt av ingen särskild anledning. Nej, nu ljög jag. Jag vet precis varför det rinner tårar. Det är på grund av dig. Du som inte läser den här bloggen. Du som betyder så himla mycket för mig, men som jag inte tror kan finnas i mitt liv just nu. Du som är en av de finaste jag vet, men som inte kan förstå. Du som jag kommer att sakna tills jag dör. För även om vi hittar tillbaka till varandra så kommer det aldrig att kunna bli så som det en gång var. Det är för mycket som har trasats sönder. Men jag har aldrig slutat att älska dig, och jag kommer aldrig att sluta älska dig. Den här låten får mig att tänka på dig. Du, som är en av de finaste jag någonsin har haft i mitt liv. Min fina, fina vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0