All the drugs in this world...



För några timmar sedan önskade jag mig alla droger som fanns att få tag på. Allt för att bli av med smärtan. Kändes ju som att jag skulle dö, eller åtminstine näst intill. Tur att jag har världens mest fantastiska päron, som efter ett telefonsamtal snabbt kom över med Treo Comp, som blivit kvar efter att mamma skadade ryggen för ett par år sedan. Så nu harj ag tryckt i mig en sådan, och jag måste säga att den verkar rätt fort. Börjar redan känna mig härligt avslappnad i kroppen. Smärtan börjar avta.

Jag hoppas att jag klarar av att gå upp i morgon bitti. Börjar känna mig dåsig. Misstänker att de här tabletterna har en inverkan på sömnen. Vilket är bra, för jag behöver en hel natts sömn. Men jag vill inte gärna försova mig i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0