Grattis till mig och mina 6 månader!



Just det. I dag har jag arbetat 6 månader på Lidl. Och jag har inte blivit kickad, så no more provanställning för min del. Nu är jag fast anställd på riktigt. För första gången i mitt liv. And it feels good! Det kan min gamla arbetsgivare ta och suga på, jag gjorde ett jäkla bra drag som bytte jobb.

Det känns dock fortfarande lite konstigt. Som att jag inte riktigt har förstått att det är där jag arbetar nu. Jag går till samma kontor varje dag, men det känns inte som att det är där jag ska arbeta nu framöver. Som att det är tillfälligt. Nu har jag ju inga planer på att hitta något annat jobb just nu, så jag förstår inte var de känslorna kommer ifrån. Men det är väl bara min vanliga rädsla för förändringar som spökar.

Whatever, grattis till mig! Sehr gut, som vi säger på koncernspråket.

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Grattis!!!! Detta ska vi fira med en dog öl om 4 veckor! Kommer mandagen den 13e nu! :) Inget mera vel. Allt e bokat a klart!

2009-06-16 @ 05:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0