Hur det gick



Det gick ganska så mycket åt skogen med eftermiddagens tyskaprov. Jag vet inte riktigt vad som hände. Vissa saker kunde jag inte svaret på, andra kunde jag men ändrade mig och skrev något annat. Jag kan inte direkt säga att jag är nöjd med min insats, även om jag inte riktigt vet hur det gick med poängen då läraren inte rättat provet än. Men att jag vet att det inte gick något bra kan jag säga med säkerhet då vi gick igenom de rätta svaren.

Det känns lagom kul med tanke på att jag ska åka till Tyskland i höst och plugga affärstyska i två veckor. Jag pratade med min chef i dag, och han vill att alla åker, men någon av killarna ska försöka byta veckor så att inte hela avdelningen är borta samtidigt. Förhoppningsvis funkar det. Målsättningen är att alla ska få åka. Jippie! Inte för att jag lär lära mig så himla mycket, med tanke på att jag känner mig kass, men jag får i alla fall spendera två betalda veckor i München.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0