Jag har en önskan



Om det finns någon rättvisa i sportvärlden är det så här jag vill att det ska se ut när domaren blåser av matchen om lite mer än 90 minuter. Ok, vad Olof Mellberg sysslar med vet jag inte, men det viktiga är att det ska vara svensk glädjeyra. Det är trots allt Sveriges Nationaldag, och att förlora en sådan viktig match den dagen vore näst intill katastrof. Så snälla, snälla, snälla Du som bestämmer (vem nu det är), gör så att Sverige vinner. Det behöver inte vara en förkrossande seger (vilket det i och för sig gärna får vara), bara vi får in ett mål mer än danskarna.

Jag kommer för övrigt att missa nästan hela matchen, så om någon känner sig manad att sms:a resultatet till mig vore jag tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0