Ta mig i kragen



Jag kände mig så jäkla duktig igår. Kröp ner under täcket innan klockan ens hunnit slå midnatt, vilket är extremt olikt mig på en lördagkväll. Men det var skönt att kunna sova ut helt, även om min tanke var att gå upp rätt tidigt ändå. Men trots att jag känner mig relativt utvilad, är jag seg. Har svårt att ta tag i städningen av mitt hem, som var det som jag ahde planerat för i dag. Springer upp och ner till tvättstugan, men det är ju ett måste. Det är betydligt enklare att strunta i städningen. Men å andra sidan är det ju (förvånansvärt nog) inte så mycket att städa. Jag har lyckats hålla lägenheten i någorlunda gott skick sedan senast. Mycket imponerande. Så det är väl bara att göra ett ryck, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0