Tropisk hetta i Västertorp



Nog för att jag glädjer mig åt att solen faktiskt har tittat fram i dag, men jag uppskattar verkligen inte konsekvenserna som det får. Jag har sån jäkla tur att solens strålar är riktade mot min lilla lägenhet från morgon till mitten av eftermiddagen, vilket resulterar i värmebölja big time. Det är tropisk hetta som råder i min lägenhet just nu, och det går knappt att röra sig utan att svetten börjar rinna. Inte helt jätteroligt, när jag måste vara hemma och städa och fixa. Å andra sidan är det ju bara att tappa upp lagom tempererat vatten i badkaret, hälla upp en god cocktail, skära upp lite vattenmelon - och se där, så har jag sparat in massa pengar istället för att åka till Brasilien eller annat valfritt land där det finns regnskog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0