Det gick ju bra



Jag hade utvecklingssamtal i dag. Hade ju lite ångest för det innan, men jag hade faktiskt inte behövt oroa mig alls. Det var ett jättbra samtal med min chef, om hur jag ser på min arbetsplats och allt som hör därtill och hur min chef och mina kollegor ser på mig. Jag är ju fortfarande ny på jobbet, och har nyligen klarat av sexmånadersgränsen då provanställningen övergick i en fast anställning. Min chef har pratat med de två kollegor som jag arbetar närmast med, och de hade tydligen bara bra saker att säga om mig. De är alla positivt överraskade över hur snabbt jag lär mig saker, och de tycker att jag gör ett väldigt bra jobb.

Kul att få uppskattning och få höra positiva saker. Men jag har samtidigt svårt att hålla med, för jag har bara gått på halvfart udner våren. Det har varit för många andra saker som har stulit energi, så jag har inte kunnat fokusera helt på mitt jobb så som jag borde. Så därför blev jag lite förvånad över all positiv feedback. Men det kanske å andra sidan visar att jag borde börja tro lite mer på mig själv istället. I vilket fall som helst känns det lite roligare att gå till jobbet i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0