Wine and Dine



Jag har haft kusin Kristofer över på middag och vin. Ett mycket trevligt onsdagsnöje, måste jag säga. Men vad jag tycker är konstigt är att jag nu sitter i min soffa och hickar utan att kunna sluta, när det var han som drack upp två tredjedelar av vinet. Jag höll mig medvetet borta från att fylla på mitt eget glas, då jag ska upp och jobba i morgon och vill försöka vara någorlunda pigg i alla fall. Inte för att jag lär vara det ändå, med tanke på att jag är dålig på att lägga mig i tid, men ju mindre vin desto bättre förutsättningar.

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja eller hur, hållet helt med :D

2009-06-17 @ 22:23:06
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0