Döda datorn

Så här är det. Min dator har fått krupp, och funkar inte alls. När man slår på den står den bara och uppdaterar för att sedan starta om sig själv. Då dyker det upp en ruta som säger att det inte gick att starta datorn, men att den söker efter problemet. Sedan startas den om, och då är man tillbaka till början, där den uppdaterar någonting som jag inte vet vad det är.

Jag tänkte att om den bara får göra så tillräckligt många gånger så löser det sig. Igår stod den och malde i sex timmar, och inget hände. Någonting är uppenbarligen fel, och jag håller på att avlida. Min internetabstinens är inte att leka med. Därför sitterj ag nu hemma hos päronen och snyltar på deras dator och deras mat. Allt under förevändningen att det ju faktiskt är trevligt att komma hem och besöka sina kära föräldrar ibland...

Så framt ill dess att min älskade laptop är fixad kommer min aktivitet här att vara väldigt begränsad. Men jag har ju lärt mig hur man mobilbloggar, så ni får hålla till godo med det så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0