Orange

Min pojkvän klarade graderingen igår, och har nu ny färg på sitt bälte. Orange. Min gamla hatfärg. Fick jag välja skulle hans nya bälte vara chockrosa, men jag antar att jag får nöja mig med hur verkligheten ser ut. Så illa är det faktiskt inte, och dessutom är det ju i första hand ett kvitto på att han är duktig. Och en annan trevlig sak är att han numera kan dricka alkohol igen. Han har inte druckit en droppe sedan nyår, för att han ville se om det påverkade träningsresultatet. Graderingen var hans mål, och igår kväll var vi ute och drack öl på Götgatan. Nu behöver jag inte försöka lura i honom alkoholen i fortsättningen (vilket ändå inte lyckas).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0