Städa nu?

Marielle och David komemr hem till mig kl 20 för att se Melodifestivalen. Jag borde verkligen skärpa till mig och städa. Har plockat lite, men det ser fortfarande för jävligt ut i mitt hem. Jag tycker inte om att släppa hem folk när det inte är städat, men nu är det ju "bara" Marielle. Då är det inte lika hemskt. Men å andra sidan kommer David med, och det är första gången han besöker mig, och då är det väl lite känsligare. Egentligen borde jag väl inte bry mig så mycket som jag gör, men jag kan inte låta bli. Jag orkar nog inte vara jättenoggrann, men bort med det värsta, och dammsuga i alla fall. Men om jag ska hinna så måste jag nog börja nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0