Dåliga Helena



En sak som jag är riktigt, riktigt bra på är att inte göra de saker som jag borde och har bestämt mig för att göra. Jag har tvättstugan fram till kl 15 i dag, och den sköter jag. Den går inte riktigt att ignorera. Men när det kommer till att städa i lägenheten är det en annan femma. Det ser för jävligt ut hemma hos mig just nu, och jag har inte haft ork nog att göra något åt saken.

Min plan var att få det städat och snyggt under tiden som jag tvättar. Det har jag inte riktigt lyckats med. Och jag har bara några timmar på mig innan jag måste åka hemifrån (ska hem till Helene på middag) och på den tiden måste jag hinna äta lunch, tvätta håret och göra mig i ordning. Det ser rätt mörkt ut på städfronten. Men kan jag bara röja undan det värsta, så kan jag dammsuga och torka golv och allt sådant i morgon. Om jag skärper till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0