Dubbel träning

Damn, I'm good. Släpade mig iväg till Friskis i dag också. Det är tredje dagen den här veckan som jag tränat. Ett mycket bra resultat, med tanke på att jag har två gånger i veckan som mål. Men jag ska försöka att införa nya regler för mig själv och sikta på tre dagar. Det är inte någon stor uppoffring med tanke på att måndagen ändå är "förstörd" på grund av min tyskakurs. Då kan jag lika gärna träna efteråt.

I dag har jag för övrigt gett mig på gymmet för första gången på riktigt. I ungefär en halvtimme kämpade jag med maskinerna så att det värkte i kroppen. Armarna fick jobba hårdast. Jobbigt så det förslår, men det kändes vansinnigt skönt efteråt. Och med tanke på att jag innan gympasset hade gympat i en timme, tyckerj ag att jag har all rätt i världen att vara stolt över mig själv. Soffpotatisen Helena har gått och gömt sig. Nu är det Träningsbruttan Helena som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0