Ett tack

Jag var så jävla arg igår när jag kom hem. Varken tv, telefon eller internet fungerade. Anledningen stavas ComHem. Det var något stort fel hos dem, och hundratusentals kunder i Sverige drabbades på samma sätt som jag. Arg som ett bi var jag, i synnerhet när det itne gick att ringa till ComHem heller, samtalet kopplades inte ens fram. Men så blir det väl när många arga människor försöker ringa samtidigt.

Istället för Ugly Betty och Desperate Housewives fick jag titta på Kvarteret Skatan, som jag har på dvd. Sedan somnade jag i soffan, drömde om att jag var med i Robinson och en deltagare sågade av sitt ben för att vinna en Robinsontävling, vaknade och gick och la mig i sängen där jag inte kunde somna för att jag bara hade obehagliga bilder på näthinnan.

Tack ComHem för att min kväll blev förstörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0