Eurovision Song Contest 2009



I kväll går finalen av Eurovision Song Contest av stapeln, och den vill jag så klart inte missa. I år ser jag den hemma hos Marielle och David, och nu är tiden inne att få revansch på de förlorade vinarna från den svenska finalen. Vi tävlar ju, där man ska gissa vad man tror att det blir och vad man tycker att det blir, och sedan jämföra detta med det verkliga resultatet. Den som kommer närmast i respektive "gren" vinner en vinare från varje person som deltar. Marielle kammade hem båda flaskorna i Melodifestivalfinalen, och om hon vinner även i dag lär hon bli än mer odräglig. Det får inte ske. Jag hoppas att min magkänsla inte sviker mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0