Ingen Colfax för mig

Det blir inte någon katt för min del i helgen.Colfax skulle ha kommit i morgon, men den lilla resan som hennes husse skulle åka på blev inställd. Och då blir det heller ingen katt för mig. Det finns självklart både för- och nackdelar med detta.

Fördelar:

Jag kan gymma i morgon efter gympapasset, behöver alltså inte skynda mig hem.
Jag behöver inte städa just i dag, utan kan skjuta på det. Dock inte att rekommendera.
Jag behöver inte sova hemma i helgen. Tänker främst på lördagen, då det är grillning i närheten av Robert. Jag kan med andra ord sova hos honom då, vilket känns mest behändigt när man ändå är i närheten.

Nackdelar:

Jag kommer inte att ha någon att äta spenatsoppa med.
Jag kommer inte ha världens underbaraste lilla pälsboll att gosa med.
Jag kommer att sakna henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0