Mat och öl



Gårdagskvällen spenderade jag i sällskap med två fräsiga donnor. Vi käkade på sunkstället Hirschenkeller, men lagom till att artonåringarna började invadera stället drog vi därifrån. Marielle var den som vek sig först, och åkte hem när vi kom till Hötorget. Jag och Helene fortsatte till Kelly's.

På Kelly's drack vi billig öl och skvallrade om de vanliga problemen och om nya. När klockan blev 1 bestämde vi oss för att åka hem, men när vi stod med jackorna på vid garderoben hörde jag någon säga mitt namn bakom mig. Då var det pojkvännens kompisar Martin och Rickard. Med nytt sällskap bestämde vi oss för att stanna ytterligare en timme och sänka ännu en öl.

Jag som sa att jag inte skulle bli så sen, var hemma klockan 3. Så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0