Prioriteringar



Det finns en del saker som jag borde ha gjort i dag, men som jag helt enkelt har glömt bort eller medvetet struntat i. Inte bra någonstans, och det kommer förmodligen att straffa sig redan i morgon.

Jag har inte fyllt i Medarbetarenkäten från jobbet.
Jag har inte diskat.
Jag har inte städat (eller åtminstone plockat undan saker som ligger framme).
Jag har inte förberett mig inför tyskaintervjun som förmodligen kommer i morgon.
Jag har inte gjort tyskaläxan (men den är å andra sidan till på måndag).
Jag har inte hämtat ut mina fotografier som har kommit till videobutiken i centrum.

Jag har däremot lagt en vinare på kylning inför lördagens Eurovisionkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0