Träna, träna, träna



Kvällen spenderade jag på Friskis, som jag numera brukar göra på måndagar. Ägnade en timme åt det vanliga danspasset, och efter det spenderade jag ytterligare en halvtimme i gymmet. Lika bra att passa på när man ändå är där. Måste komma in i rutinerna om inte annat.

Jag har inte tränat särskilt länge men jag förvånas ändå över att jag inte har tröttnat. Att jag till och med tycker att det är roligt att gymma. Jag börjar längta redan på morgonen när jag vet att jag ska träna senare under dagen. Och om det går för många dagar mellan gångerna får jag faktiskt, tro det eller ej, lite abstinens. Jag är mycket imponerad över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0