Examensdag

Gårdagskvällen bjöd på examensmiddag, då min kusin Therese gått klart sin treåriga vårdutbildning. Det är inte klokt så fort de åren har sprungit förbi. Och det bästa är att hon redan har fått jobb. Hon börjar på måndag. Fantastiskt bra!

Till middagen igår var både släkt och vänner inbjudna, och det var fullt med folk hemma hos Therese och Sebbe. Däribland två små bebisar plus den energifyllda hunden Becel. Fullt ös med andra ord.



Therese med Emmas söta dotter Alva, som fyllde fem månader igår.



Min faster hade lagat massor med mat. Den där potatissalladen hade jag faktiskt längtat efter en tid.



Kristofer lekte med Alva.



Det fina vädret gjorde det möjligt att sitta ute på balkongen.



Till kaffet bjöds det på hembakad tårta.



Alva med sin mamma Emma.


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

JAG VILL OXÅ VARA DÄR!!! Jag vill oxå ha potatis sallad och hålla i ALva å säga hej till alla!

2009-05-31 @ 07:19:31
Postat av: Gabrielle

JAG VILL OXÅ VARA DÄR!!! Jag vill oxå ha potatis sallad och hålla i ALva å säga hej till alla!

2009-05-31 @ 07:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0