Sing when you're winning



Alla som känner mig vet att jag är vansinnigt omusikalisk. Jag kan inte spela något instrument. Mitt ex försökte lära mig spela gitarr, men helt utan något som helst tillfredsställande resultat. Vilket i och för sig var föga förvånande. Och min sångröst är ingenting jag skryter om. Trots dessa brister nappade jag på Karins och Björns singstarkväll, som ägde rum igår. Singstar är ju trots allt vansinnigt roligt. Att jag sedan inte är så duktig på att träffa alla toner behöver jag ju inte låtsas om.

Det var en väldigt trevlig kväll. Inte bara för att mitt lag vann Singstartävlingarna, utan även för sällskapets skull. Träffa trevliga människor var precis vad jag behövde efter en stressfylld vecka. Nu undrar jag bara när det blir inslyttningsfest i värdparets nya lägenhet - som för övrigt är väldigt fin efter renoveringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0