Pain



Gårdagskvällen spenderade jag hemma hos Marielle och David. Det var fotbollen som stod i centrum, och det gick ju inte så bra. Å andra sidan var det väl ganska väntat att Sverige skulle förlora mot Danmark. No World Cup för oss nästa år. Chansen finns fortfarande där, men jag är ändå övertygad om att vi inte lyckas fånga den.

Efter att ha kommit hem från mina fina vänner hängde jag framför datorn några timmar. Innan jag somnade i soffan. Och den här gången la jag mig i någon konstig fosterställning, vilket resulterade i extremt mycket nackont när jag vaknade ett par timmar senare. Denna smärta sitter kvar än, och jag kan knappt röra på huvudet. Bra jobbat, Helena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0