Veckoplanering



Jag förstår inte hur jag lyckas, men mina veckor är numera alltid tokfulla med olika aktiviteter. Förut var det inte ovanligt att jag åkte direkt hem efter jobbet, och satt framför tv:n hela kvällen. Det kan jag glömma nu. Så här ser kommande vecka ut för min del.

Måndag: Träna.
Tisdag: Jag skulle ha tränat, men ställer in det. Måste träffa E. Vi har en hel del att prata om, och det är viktigare än träning.
Onsdag: Fotboll Sverige- Albanien. Kan i och för sig strunta i att se eländet, då vi inte lär gå vidare till VM ändå, men det är trots allt en viktig landslagsmatch. Och sådana vill jag helst inte missa, hur ointresserad jag än må vara av fotboll i vanliga fall.
Torsdag: Träna.
Fredag: Träffa min nya bekantskap Alex. Fika eller öl, det beror på humöret.
Lördag: Daniel Gilbert spelar på Debaser. Jag vill gå, men har ingen att gå med. Någon som är på?
Söndag: Tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0