Att välja



Äntligen har jag fått arslet ur vagnen och diskat efter helgens kräftskiva. Ja, nu var det ju rätt mycket disk, och allt fick inte plats i diskstället, så därför blev inte heller allting diskat. Men det mesta är rent, och står för att torka. Resten får jag ta tag i när jag kommer hem i morgon.

Jag tror itne att det blir något öldrickande för min del i morgon. Mina gamla praktikkollegor ska mötas upp på Söder vid 20- snåret. Om jag åker hem efter jobbet kommer jag aldrig att orka åka in till stan igen vid den tiden. Och om jag åker och tränar efter jobbet lär jag inte heller vara så sugen på att dricka öl efteråt. Jag får helt enkelt ta med mig träningskläderna och bestämma mig i stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0