Byta Australien mot New York?



Det ser inte ut att bli något Australien över nyår, även om ingenting är helt bestämt än. Men tiden börjar rinna iväg lite väl mycket för att det ska hinna planeras. Men tyvärr finns det vissa omständigheter som gör att vi inte kan bestämma det än.

Därför funderar jag på att åka till New York istället. Inte över nyår, men i maj nästa år. Jag har redan en vän som har anmält sig som frivillig resekamrat, så den biten behöver jag inte oroa mig över. Mina bekymmer kommer i sådana fall snarare att ligga i att hitta billigt flyg och billigt hotell. Vilket kanske inte är det lättaste i New York. Men det visar sig. Beslut om det blir någon resa eller inte kommer förmodligen att fattas omnågra månader, så det behövs inte stressas fram mnågot nu i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du detta tycker jag INTE om. Sydney ska det ju bli :(

2009-09-21 @ 22:43:08
Postat av: Helena

Om Therese och Sebbe bestämmer sig för att åka lutar det ju åt Australien. Men det ser inte så ljust ut :(...

2009-09-21 @ 22:55:26
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0