Dagens To Do, och vad jag lyckats bocka av



I dag hade jag tänkt att:

- Diska alla glas och bestick som användes igår. Jag var smart att använda mig av papptallrikar, men det är inte så hett att dricka ur plastglas. Däeför blev det mycket disk.
- Städa. Som tur var höll vi oss i stort sett bara i köket, så det är väl mest där jag behöver gå loss med dammsugare och trasa.
- Ta en riktigt lång och härlig promenad.
- Sova länge så jag blir utvilad.

Och vad har jag åstadkommit?

- Jag vaknade några gånger i morse, men gick inte upp förrän klockan var 11. Då kände jag mig faktiskt rätt utvilad. Sedan tog jag mig en liten tupplur på någon timme vid 17- snåret. 

Ja, det var allt. Annars har jag bara suttit vid dator och tv. Jag skäms faktiskt lite över mig själv, för när jag vaknade hadej ag faktiskt energi och lust att fixa allt det andra. Sedan fastnade jag i soffan i alla fall. Inte bra någonstans. Nu harj ag massa städande att ta tag i när jag kommer hem från träningen i morgon. Kul. Jätte. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0