Ladies Night

Gårdagskvällen bjöd på middag hos Sussie, och sedan Ladies Night i Globen. Kvällens stora besvikelse var att vi upptäckte att thairestaurangen i Högdalen har stängt på lördagar. Då fick det bli pizza istället. Inte alls vad jag var sugen på, och inte särskilt bra ur nyttighetssynpunkt heller. Men någonting var man ju tvungen att stoppa i sig. Bortsett från det vita vinet och smultronvinet, som Helene hade köpt.

Det var första gången jag var på Ladies Night, och jäklar i min låda så kul det var. Bäst var när Micke Tornving deklarerade att Ladies Night- gänget minsann vet vad vi kvinnor tänder på. In på scenen kom massa karlar i bar överkropp, som dammsög, moppade golv, strök kläder... Bäst var Bygg- Matte, som bar in två bilbarnstolar med dockor i. Han flexade lite med musklerna innan han drog fram två nappflaskor ur sina snickarbyxor. Jag har lite svårt för honom i vanliga fall, men det här var extremt roligt.



Helene med sin smultronvindrink.



Jag var leopardfläckig.



Vi var taggade.



11 000 skrikande kvinnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0