Kräftkalas

Jag stod som sagt värd för gårdagens kräftskiva, som blev en riktigt trevlig tillställning. Det var skönt att vara hemma hos mig, och slippa behöva ta sig hem på natten. Lite jobbigt att behöva städa, men det är en smäll som jag gärna tar.



Två snygga blondiner. Helene spelade kvällens kräftlåt.



Broccolipaj och västerbottenpaj.



David hade en egenkomponerad snapsvisa.

Flickan ifrån kullarna
hon har ont i bullarna
Om du inte Helan tar
får du inget rattata




Karin var fin i prickigt.



Det gick åt en hel del alkohol. Enlgit uppgift så somnade Fälle i badkaret när han kom hem.



Något var kul.  Den där Absolut Päron- flaskan var full när killarna kom. När de gick fanns bara en liten slatt kvar.



Datorn fick en central plats på bordet.



Fina Marielle.



Alex behövde komma ut och ta lite luft.



Mina fina vänner.



Kvällens bästa bild...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0