Planerat var det här



Hela helgen är fullspäckad med aktiviteter för min del.

I morgon kommer E över på middag. Han har av någon anledning fått för sig att jag inte kan laga mat. Förmodligen är anledningen till detta att han själv enbart kan laga fiskpinnar, köttbullar, falukorv och biff. Förlåt, skrev jag laga? Jag menade värma på i stekpannan. Nu jäklar ska jag visa honom att så inte är fallet. Jag må ha lite dålig fantasi i köket, men lite kan jag faktiskt trolla. I morgon bjuder jag på kyckling- och paprikaenchiladas. Det borde väl få E att hålla käften i framtiden.

På lördag är det stallet som vanligt. Sedan är det kräftskiva på kvällen. Även detta hemma hos mig. Vi blir itne så många, sex stycken, men det räcker gott och väl. Det finns en risk för att det kommer att intas mycket alkoholhaltiga drycker, så vi får väl se hur jag mår på söndag...

På söndag skulle jag eventuellt på 8- bitarseftermiddag hos exet J. Men det eventet verkar nu vara inställt, och det är kanske lika bra med tanke på att jag räknar med att vara bakis. Jag behöver nog söndagen till att vila upp mig. Och förmodligen till att städa. Kul.

Frågan är när jag ska hinna vila upp mig... När jag är pensionär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0