Ta tag i eländet



Nu har jag än en gång bestämt mig för att ta tag i det där med träningen på riktigt. Sommaruppehållet är över. Dock harj ag dispens förra veckan och den här veckan, då jag istället ägnar min tid åt att tycka synd om mig själv och ha ont efter två tandläkarbesök. Då är man faktiskt undantagen träning.

Men nästa vecka ska det banne mig bli ändring. Målet är att träna tre gånger i veckan, men jag inser att det inte kommer att fungera alla veckor på året, då jag eventuellt kommer att börja sukta efter ett liv där jag träffar vänner också och inte bara Friskis- ledare. Så. Målet är tre gånger i veckan, men två gånger i veckan är jag nöjd med.

Det är ju tveksamt om Marielle kommer att fortsätta med Friskis. Men jag kommer att börja träna med Helene. Danspass varje torsdag ska vi försöka att klämma in. Och minst ett pass till utöver det, det borde inte vara helt omöjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0