Ta tandjäveln



Jag ska dra ut min sista visdomstand i morgon. And I'm freaking out. Det gick ju inte så bra senast, och med det lilla helvetet färskt i minnet så är det inte konstigt att jag darrar som ett asplöv bara av att tänka på tandläkaren. Men det behöver ju inte gå som förra gången. Jag kanske slipper inflammationer och outhärdlig smärta. Förmodligen inte, men jag kan ju alltid hoppas.

På riktigt så mår jag vansinnigt illa när jag tänker på vad som väntar i morgon eftermiddag. Trodde ett tag att jag skulle spy på jobbet i dag. Men det är bara att bita ihop. Och kräva starka värktabletter redan i morgon. Annars finns det en risk för att jag inte överlever helgen. Men ett vrak lär jag väl vara oavsett på måndag morgon.


Kommentarer
Postat av: JANNY

SV: Den var faktiskt riktigt bra :) helt klart värd att se!

2009-09-01 @ 22:52:56
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0