This Charming Man

I dag har jag lyssnat på den här konserten i min Ipod. Jag var aldrig på Lisebergshallen, men däremot på spelningen på Cirkus i Stockholm, tidigare under samma turné. Det var strax efter att pappa åkt in på sjukhuset för en misstänkt stroke. Jag var ett vrak, men bestämde mig ändå för att gå på konserten. Och det är jag glad att jag gjorde, för det var alldeles magiskt, och det fick mig att glömma alla mina problem för ett litet tag. Och det allra bästa var att när jag kom hem på kvällen hade pappa fått komma hem från sjukhuset. Han är i dag helt återställd, och det var inte någon stroke. Men vad det var är det fortfarande ingen som vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0