Vägarbeten bara förstör



Jag hade planerat att komma hem i någorlunda ok tid i kväll, tvätta håret och gå och lägga mig inte alltför sent. Men blev det så? Nej. De håller på och bygger om hela jävla E4:an, så vägen var avstängd, så man fick istället åka på en liten sketen och dåligt upplyst väg, och det en bra bit dessutom. Sedan när man väl hade fått åka på fina motorvägen i några minuter blev det tvärstopp. Långa köer, för att tre körfält skulle bli till ett på grund av vägarbete. JÄTTEKUL när det står stilla i hundra år.

Alla mina planer raserades, och nu är klockan alldeles för mycket för att det ska vara bra någonstans. Och därför lägger jag upp bilder från kvällens födelsedagsfirande i morgon. Nu ska jag vara disciplinerad och stänga av datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0