The Last Bounce

Helgen har bjudit på en hel del olika aktiviteter. I fredags var jag, Alex, Edna och hennes kompis Filippa i Globen på The Last Bounce. Jag har inte sett Bounce live tidigare, så det var extra roligt att göra det nu. Även om det tyvärr var på deras avskedsföreställning. Och fy sjuttsingen, vad grymma de var. Vissa nummer var riktigt läckra. Kunde jag, skulle jag rekommendera alla där ute att gå och se på Bounce. Men nu är ju detta deras sista föreställningar som de gör i helgen, och de är alla slutsålda. Men: Köp en dvd. Det är inte bortkastade pengar.




Kommentarer
Postat av: Petametra

Jag såg dom också dom var totalt grymma! Vet du var man kan köpa DVDn? Lämna gärna svaret på min blogg :D tack!

2010-06-05 @ 13:38:28
URL: http://petrametra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0