Födelsedagsfirande

Alex fyllde år i lördags, och detta firades storstilat i fredags. Vi åt middag på Patricia (och utnyttjade det trevliga erbjudandet där födelsedagsbarnet får äta gratis, och övriga i sällskapet får äta för halva priset). Det såg ut så här.



Kristoffer och Edna drack Grasshopper.



Robert, Fredrik och Johan försökte bestämma sig för vad de skulle äta.



Jag fick äran att sitta bredvid födelsedagsbarnet. Ny klänning hade jag dessutom.



Marielle och David åt hummer till förrätt.



Jag åt kycklingfajita till varmrätt, och det var mat som räckte för minst två personer.



Av någon anledning kom allt jag beställde in i gigantiska portioner. Här är efterrätten.



Alex fick presenter av Marielle och David. Toapapper...



... och en beer bong.



Rickard kom lite senare.



Tina och Martin busade.



Alex var på bra humör.



Jag och Tina.



Det shottades nere i en av barerna på nedre plan.



Torleif och Addi var på bra humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0