All good things come to an end



Jag borde väl egentligen försöka sova nu, med tanke på att det är måndag och jobb i morgon. Mina två semesterveckor är slut, de försvann extremt fort, och nu ska jag försöka anpassa mig till den gamla vanliga vardagen igen. Det är ett inte helt lätt projekt, för det är galet hur snabbt man vänjer sig vid att sova länge och göra vad man vill om dagarna. Åka hemifrån strax efter kl 7 på morgonen och sitta instängd vid ett skrivbord nästan hela dagen står sig extremt slätstruket i jämförelse.

Men det är bara att försöka bita ihop, och fokusera på att det snart är helg igen. Även om dagarna blir lite kortare och höstmörkret snart kommer att börja omsluta oss. Det får man försöka förtränga ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0