Att flyga på fredagen den 13:e



Om någon timme är det dags för oss att bege oss till flygplatsen. Väskan är nästan helt färdigpackad, allt som återstår är att vi ska äta lite innan vi åker, och fixa smörgåsar att äta på planet.

Det känns dock inte helt roligt att flyga i dag. Det är ju trots allt fredagen den 13:e, och även om jag inte är särskilt skrockfull av mig så hade jag hellre satt mig i ett flygplan en annan dag. Men det ska väl mycket till innan vi störtar (peppar peppar) och att det är en otursdag glömmer jag så fort jag får i mig en öl på Arlanda.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas flygningen gick bra. :)



sv: Jag har bara läst en bok av Denise Rudberg tidigare, Jenny S, men den var riktigt bra. Sophie Kinsella skriver verkligen lättsamma böcker, perfekt underhållning :)

2010-08-13 @ 19:45:06
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0