Dans, dans, dans

Igår var det dags att dra på sig partystassen och ge sig ut i Stockholmsnatten. Första stoppet var hemma hos Helene och Andreas, som numera bor i mina gamla hoods i Gubbängen. Där vimlade det av både poliser och folk från Degerfors. Efter några timmars kalasande där tog vi oss vidare till Golden Hits, där vi dansade hela natten. Det blev precis en sådan kväll som jag hade önskat att det skulle bli. Och som en bonus har jag mått prima i dag, inte det minsta bakis. Det är nästan som att man känner sig som 18 igen (bortsett från attj ag var väldigt trött när klockan var 01:45 igår natt, och var tvungen att sitta och blunda lite vid ett bord för att en halvtimme senare orka ta mig till tunnelbanan och åka hem).









Jag hittade ett svärd.



Alex hittade också svärdet. Men ingen kom till skada, som tur var.







Vattenpaus.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0