Without you



Efter att ha tillbringat nästan all min tid med min pojkvän de senaste veckorna, känns det jättekonstigt att han inte är här hos mig just nu. Jag har inte träffat honom sedan igår morse, och jag vet inte när nästa tillfälle ges heller. Han måste nämligen lägga all sin tid på att få klart sitt exjobb till på fredag. Att det tar längre tid finns inte. Så jag hoppas verkligen att han sitter och pluggar nu, och inte distraherar sig med annat som är roligare.

Min lägenhet känns egendomligt tom, trots att jag har tv:n på som sällskap. Ingen som spontant pussar mig, eller låtsas sura för att få mer uppmärksamhet och kramar. Och jag tycker att det är vansinnigt tråkigt.

Så älskling, om du läser det här innan fredagen är över, hoppas jag verkligen att du stänger ner internet omgående och fortsätter med exjobbet. För annars hade du lika gärna kunnat vara här och krama mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0