The death of Marissa

Cdon har rea på tv- serier och jag råkade visst klicka hem både andra och tredje säsongen av The OC. Detta till priset av 400 kronor, vilket jag tycker är helt överkomligt. I synnerhet som att jag under en väääldigt lång tid har velat att min box med första säsongen skulle få återförenas med sin familj. Sedan är det bara sista säsongen som saknas, men den är å andra sidan långt ifrån lika bra som de tidigare.

Om ni försöker få tag på mig om någon vecka, utan resultat, kan det hända att jag sitter bänkad framför tv:n. För då kan jag ju se den här scenen om och om igen. Och jag kan gråta hur mycket jag vill. Om och om igen. (Så vida inte pojkvännen är hemma förstås, man vill ju inte att han ska upptäcka att man är värsta mesen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0