Allsång på Debaser

Igår kväll mötte jag och Alex upp Martin och Rickard. Efter att ha suttit ett tag på bryggan nere vid Gamla Stan promenerade vi den korta sträckan till Debaser. Där blev det ett par öl innan jag och Alex gick in i väntan på att allsången skulle börja. Det var nämligen säsongspremiär för Allsång på Debaser, sista sommaren. Och enligt mitt tycke är ingen sommar komplett om man inte har varit på minst en allsång.

Vi hamnade längst fram precis vid scenen, och både Alex och jag fick sjunga i mikrofonen. Kvällens bästa mikrofonmoment för min del var när Magnus Carlson gick ner på knä framför mig och jag fick sjunga i micken i över en refräng under Morrisseys fantastiska First of the gang to die. Fantastisk låt, fantastisk Magnus, fantastisk glädje.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0