Italienskt på en torsdag

Ibland måste man lyxa till vardagen litegrann, och jag gör det definitivt alltför sällan. Även om jag tycker att det är rätt lyxigt att komma hem när pojkvännen redan är där, och sedan tillsammans laga middag och sedan övermätta och jästa sitta i soffan och titta på Dexter. Men ibland är det trevligt att slippa laga maten själv, och gå ut och äta på restaurang. Så idag bjöd jag Alex på Vapiano (en stor favorit). Man kan aldrig äta på Vapiano för ofta, speciellt inte som att det är riktigt bra priser, och man får mycket mat (som dessutom är vansinnigt god).

Vi funderade sedan på om vi skulle gå på bio, men kom på att det var en bättre idé att ta det en annan gång. Istället gick vi och fikade, och jag måste säga att det satt riktigt bra med en chailatte. Perfekt dejt med pojkvännen, och nu ser jag redan fram emot nästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0